gårdagen

hellu bloggen ! bloggade inte igår för hade inget tillfälle
men jag var med maja hela dan ntsa vid tre ungefär , så var vi på naked jucie bar
och på det där fiktet på flanör ! jätte mysigt sen gick vi halvägs sen kom pappa och hämta oss
sen cykla vi till maja hängde där en stund sen gick vi och köpte cola ocb sånt ,
sen kom hennes pappa med keeebbbaaabb !!!
sen var jagpå skolan sen gickjag till kajsa myspys!
men innan allt det där skulle jag malin och hanna träna
men då hade dom typ teori i en timme och 40 min skit jobbigt men sen
blev det ett pass iaf världensträningsvärk ingen aning varför haha

sen när jag kom hem sa pappa att jag skullle till mamma på luch
så bytte jag om i raketfart typ sen åkte jagdit
där var liza tomas och lell & lena
jättekul att träffa dom


snart komme vi grönan



pussssssssss





allt jag vill känna är äkta kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0