you can count on me like 1 2 3 i'll be there

skit mysig kväll blev det !
ringde hanna vid 6 tiden , hon var med malin satt
jag åktetill hanna var där en stund , sen åkte vi till dallas dom keka pizza !!
jag åkte hem åt kött , tihi . sen åkte jag tilll hanna sen loda vi runt i fridhem haha
sen åkte vi till olivia efter en timmes lodande !
där var alwa tilda och olivia och jag malin och hanna då men ah
vi niceade på studsmattan men det var några som försökte skrämma oss
men inget kan skrämma mig super AGNES


pussssssssssss mina små hjärtigullar ♥




dina tänder är som stjärnorna på en natthimmel...

aw

gula och långt ifrån varandra


HAHAHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0